אם אני רוצה להגדיר את נחמי, זה - מורה עם נשמה, כי מעבר לשיעורים הברורים והכייפים, לסיכומים בסוף שיעור והתוכן על רמה, זה פשוט היחס החם והאדיב(🌹) המחמאות בשפע(🤗) התיעצויות בלי סןף שמתקבלות בסבלנות נדירה(🤔) פשוט לדעת שיש מישהו מאחורי זה מה שהכי קידם אותי!! ממליצה בחום.
הייתי בקורס עיבוד תמונות והיה מושלםםם המקצועיות בשילוב של יחס מהמם ולקיחת אחריות על ההצלחה תודה רוצה עוד קורס
אם אני רוצה להגדיר את נחמי, זה - מורה עם נשמה, כי מעבר לשיעורים הברורים והכייפים, לסיכומים בסוף שיעור והתוכן על רמה, זה פשוט היחס החם והאדיב(🌹) המחמאות בשפע(🤗) התיעצויות בלי סןף שמתקבלות בסבלנות נדירה(🤔) פשוט לדעת שיש מישהו מאחורי זה מה שהכי קידם אותי!! ממליצה בחום.
הייתי בקורס עיבוד תמונות והיה מושלםםם המקצועיות בשילוב של יחס מהמם ולקיחת אחריות על ההצלחה תודה רוצה עוד קורס
למדתי בעבר עיבוד ותמיד הרגשתי שזה לא זה! רציתי להצליח לעבד תמונות בקלות בעיבוד מושלם כזה עם הטאצ' של נחמי. בקיצור, באתי לנחמי ותוך כמה שעות יצאתי עם ידע מקיף על הכל!!! נחמי נתנה לי ולימדה אותי גם דברים שלא ביקשתי או שלא סיכמנו לפני- בלי שום לחץ של זמן, כמה שאני צריכה כדי שאני יצליח. לא חשבתי בחיים שאני יגיע לתוצאות כאלה תוך רגע!!!! פשוט להתיישב על פוטושופ ולהתמכר- בזכותה! כי פעם לעבד תמונות היה מבחינתי משימה מעצבנת קצת.... ממליצה לכל אחת שרוצה להתקדם בתחום! (גם לא רק בעיבוד תמונות, אני ראיתי תלמידות של נחמי, וגם של אחרות ואין מה להשוות בכלל. נחמי מוציאה אותך כמה רמות מעל!!!) ממליצה מכל הלב!
אם את רוצה לצאת מקצועית- לכי על נחמי! נהנתי מאד מהלמידה אצל נחמי! השיעורים מסודרים וברורים!! כל שיעור זה חוויה מחדש! (חיכיתי כל פעם לשיעור הבא...) נחמי מלווה אותך לאורך כל זמן הלמידה (וגם אח"כ...) אני שנה בעסק (מהשיעור הראשון) וכבר צילמתי עשרות לקוחות. את נכנסת לשיעור הראשון בלי שום ידע - ויוצאת בשיעור האחרון צלמת מקצועית!! ממליצה בחום!!!!! >>> חייבת להוסיף כמה מילים לאחר שלמדתי גם עיבוד אצל נחמי.<<< מהרגע שחשבתי ללמוד עיבוד ידעתי-נחמי...! גם צילום וגם עיבוד ידעתי אני לא מתפשרת!! נחמי מלמדת שיטת עיבוד נדירה!!! מתמונה פשוטה ורגילה היא מלמדת אותך איך להפוך אותה לקסומה וחלומית ברמה גבוהה. שישבתי ולמדתי את העיבוד ניכנסתי לעולם אחר,הייתי מעבר לזמן... נחמי רוצה בהצלחתך! אני יכולה להעיד,שלמדתי אצלה גם צילום וגם עיבוד.
למדתי בעבר עיבוד ותמיד הרגשתי שזה לא זה! רציתי להצליח לעבד תמונות בקלות בעיבוד מושלם כזה עם הטאצ' של נחמי. בקיצור, באתי לנחמי ותוך כמה שעות יצאתי עם ידע מקיף על הכל!!! נחמי נתנה לי ולימדה אותי גם דברים שלא ביקשתי או שלא סיכמנו לפני- בלי שום לחץ של זמן, כמה שאני צריכה כדי שאני יצליח. לא חשבתי בחיים שאני יגיע לתוצאות כאלה תוך רגע!!!! פשוט להתיישב על פוטושופ ולהתמכר- בזכותה! כי פעם לעבד תמונות היה מבחינתי משימה מעצבנת קצת.... ממליצה לכל אחת שרוצה להתקדם בתחום! (גם לא רק בעיבוד תמונות, אני ראיתי תלמידות של נחמי, וגם של אחרות ואין מה להשוות בכלל. נחמי מוציאה אותך כמה רמות מעל!!!) ממליצה מכל הלב!
אם את רוצה לצאת מקצועית- לכי על נחמי! נהנתי מאד מהלמידה אצל נחמי! השיעורים מסודרים וברורים!! כל שיעור זה חוויה מחדש! (חיכיתי כל פעם לשיעור הבא...) נחמי מלווה אותך לאורך כל זמן הלמידה (וגם אח"כ...) אני שנה בעסק (מהשיעור הראשון) וכבר צילמתי עשרות לקוחות. את נכנסת לשיעור הראשון בלי שום ידע - ויוצאת בשיעור האחרון צלמת מקצועית!! ממליצה בחום!!!!! >>> חייבת להוסיף כמה מילים לאחר שלמדתי גם עיבוד אצל נחמי.<<< מהרגע שחשבתי ללמוד עיבוד ידעתי-נחמי...! גם צילום וגם עיבוד ידעתי אני לא מתפשרת!! נחמי מלמדת שיטת עיבוד נדירה!!! מתמונה פשוטה ורגילה היא מלמדת אותך איך להפוך אותה לקסומה וחלומית ברמה גבוהה. שישבתי ולמדתי את העיבוד ניכנסתי לעולם אחר,הייתי מעבר לזמן... נחמי רוצה בהצלחתך! אני יכולה להעיד,שלמדתי אצלה גם צילום וגם עיבוד.
תמיד אהבתי לצלם- - - כשרציתי ללמוד צילום מקצועי כולם המליצו לי על נחמי, התחלתי ללמוד - ויצאתי מכל שיעור בעננים... נחמי דחפה אותי להתאמן עוד ועוד, ואמרה לי שהיא כאן בשביל כל שאלה ואפילו שגמרתי מזמן ללמוד- אני עדיין מתייעצת איתה ותמיד היא עונה בכיף ובסבלנות, וזה כמובן חוץ מזה שיצאתי עם ידע מקצועי בטירוף. אז כל מי שרוצה ללמוד צילום שתדע שנחמי היא מקום ראשון, היא תצא עם ידע מקצועי מקיף וכמובן יחס אישי. ממליצה לכולם
תמיד אהבתי לצלם- - - כשרציתי ללמוד צילום מקצועי כולם המליצו לי על נחמי, התחלתי ללמוד - ויצאתי מכל שיעור בעננים... נחמי דחפה אותי להתאמן עוד ועוד, ואמרה לי שהיא כאן בשביל כל שאלה ואפילו שגמרתי מזמן ללמוד- אני עדיין מתייעצת איתה ותמיד היא עונה בכיף ובסבלנות, וזה כמובן חוץ מזה שיצאתי עם ידע מקצועי בטירוף. אז כל מי שרוצה ללמוד צילום שתדע שנחמי היא מקום ראשון, היא תצא עם ידע מקצועי מקיף וכמובן יחס אישי. ממליצה לכולם
תמיד אהבתי לצלם- - - כשרציתי ללמוד צילום מקצועי כולם המליצו לי על נחמי, התחלתי ללמוד - ויצאתי מכל שיעור בעננים... נחמי דחפה אותי להתאמן עוד ועוד, ואמרה לי שהיא כאן בשביל כל שאלה ואפילו שגמרתי מזמן ללמוד- אני עדיין מתייעצת איתה ותמיד היא עונה בכיף ובסבלנות, וזה כמובן חוץ מזה שיצאתי עם ידע מקצועי בטירוף. אז כל מי שרוצה ללמוד צילום שתדע שנחמי היא מקום ראשון, היא תצא עם ידע מקצועי מקיף וכמובן יחס אישי. ממליצה לכולם
תמיד אהבתי לצלם- - - כשרציתי ללמוד צילום מקצועי כולם המליצו לי על נחמי, התחלתי ללמוד - ויצאתי מכל שיעור בעננים... נחמי דחפה אותי להתאמן עוד ועוד, ואמרה לי שהיא כאן בשביל כל שאלה ואפילו שגמרתי מזמן ללמוד- אני עדיין מתייעצת איתה ותמיד היא עונה בכיף ובסבלנות, וזה כמובן חוץ מזה שיצאתי עם ידע מקצועי בטירוף. אז כל מי שרוצה ללמוד צילום שתדע שנחמי היא מקום ראשון, היא תצא עם ידע מקצועי מקיף וכמובן יחס אישי. ממליצה לכולם